Емил Георгиев

Част от Изпълнителен съвет, Национален съвет

Емил Георгиев е завършил Софийската английска гимназия, има магистърска степен по история от СУ „Св. Климент Охридски“ и по бизнес администрация от Сити юнивърсити, Сиатъл. Завършил е курсове по създаване на съвместна стойност, устойчиво развитие и кръгова икономика в Харвард бизнес скул и на Технически университет Делфт, Нидерландия и Университет Лунд, Швеция.

Бил е координатор на програма в Центъра за изследване на демокрацията и директор на Информационния и документационен център на Съвета на Европа в София. Създател и директор е на маркетинг агенция ДеКони, водеща в страната и региона в областта на устойчивото развитие и зеления маркетинг.

Води курс „Зелен маркетинг“ в Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.

Превел е на български език „Големият провал. Раждането и смъртта на комунизма през ХХ век“ на Збигнев Бжежински, „Размисли върху революцията в Европа“ на Ралф Дарендорф, както и „Хаотика. Мениджмънт и маркетинг в епохата на турбулентността“ и „Маркетинг 3.0. От продуктите към клиентите към човешкия дух“, на проф. Филип Котлър.

Председател е на Инициативния комитет на гражданската инициатива „За чиста София без изгаряне на отпадъци“ и е член на Управителния съвет на Фондация „Кристиан Таков“.

Член е на Инициативния комитет за учредяване на ПП „Движение Да България“, на Националния съвет (2017-) и член на Изпълнителния съвет (2017-2021) на партията.

Емил Георгиев

Емил Георгиев в социалните мрежи:

Медиатека

Да, България! подкаст - Първи епизод

Да, България! подкаст - Първи епизод

Използваме бисквитки на нашия уебсайт, за да подобрим неговото представяне и вашето преживяване. Ако продължите, ще приемем, че сте съгласни с това. OK